tisdag 31 mars 2015

I Bilbao

Även anlänt till Bilbao men har haft problem med min telefon som varit död, nu äntligen ett prepaid kort så att jag kan kontakta yttervärlden.

Nu har vi besökt gamla stan, superfint ställe! Själva bor vi en god bit utanför mot kusten, ca 30 minuter med tunnelbana.

Imorgon ska de två andra besöka sina arbetsplatser medan jag börjar först 8.4, blir alltså lite ledigt men även komma ifatt med lite inlämningsuppgifter för skolan.

Här några bilder från våran fiskdisk i våran supermarket, håhå!!



4 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har...munnen börjar vattnas av alla matbeskrivningar och -foton. Nam, nam! Ska bli spännande att läsa vad du får göra på Aizian. Lycka till än en gång och hälsningar från ett gråmulet, dimmigt och regnigt Ingå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Javisst, jag ser också fram emot att börja jobba, men det var ganska skönt med en mjuklandning :)

      Radera
  2. Härliga fiskar!!! Kul att ni hunnit göra er lite hemmastadda. Ska bli skoj att få följa med fortsättningen, framför allt hur fiskarna tillreds :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag oxå Mia, vem vet vad som serveras på tallriken nästa gång det är halvåtta hos mig ;)

      Radera