lördag 5 september 2015

Viking Mariella - period 2, tredje dagen

Inga fina matbilder idag....men har varit tvungen att koncentrera mig på lite pappersarbete...och det börjar faktiskt kännas som om de är i  någorlunda skick nu! :)

Har gjort en massa grejer även idag, bl a fixat förrättssallader, gjort en laxmousse, gjort en kycklingsallad samt en kycklingmassa med sweet chili och majonnäs, en fetaostcreme, gjort två stora skaldjursfat,  varit med och plockat fram för Food Garden....och så har jag även ätit lite toscakaka till kaffet ;)

Hade lite längre stund ledigt idag på dagen så hann ut på en kort länk i Helsingfors,...regnet öste ner men var tvungen att andas frisk luft...

Gick förbi några fina båtar...




Nåja, det var allt för mig idag, jag hoppas kunna återgå till fina matbilder imorgon!

Ha det gott, det har jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar