tisdag 2 juni 2015

Femtonde...

Vaknade till strålande solsken :)

Åkte iväg till jobb, började kl. 10 då jag idag skall vara med under lunch.

Stekte lammfärsbiffar och panerade torsk och friterade den.
Sedan var det en förhandsbokad grupp på 45 personer som åt lax till lunch.
Före de anlände började den "normala" lunchen serveras - lammfärsbiffar och fish&chips.
Massor av gäster, så det blev en riktigt hård dag.

Jag hann inte ta ett enda fotografi, hann inte ens tänka på att göra det :(

Innan jag gick hem var det en del rutinjobb inför morgondagen...

Efter jobbet var jag fruktansvärt trött, var tvungen att fort klä om för att ta en PW, annars hade jag somnat...

Mörk himmel ikväll, märks att regnet är på väg!

..o i skrivandets stund så regnar det, men inte så mycket som jag hade förväntat mig.

Imorgon är jag ledig och skall träffa två fd kolleger, vi ska äta middag tillsammans :)
Det ska bli kul att höra hur det går för dem och deras nya liv utanför vårt gamla jobb!

OBS!!! Glöm inte att besöka restaurandagarna på Åland... ;)

Ha det gott, det har jag!


2 kommentarer:

  1. Ha en skön ledig dag här öser regnet över oss,hoppas att ni har bättre väder.

    SvaraRadera
  2. Tack, har haft en riktigt skön dag med mycket varierande väder, ganska lika som hemma, tror jag :)

    SvaraRadera