fredag 21 augusti 2015

Viking Mariella - fjärde dagen

Tidig väckning åter, 3.30, 3.35, 3.40 och 3.45....gissa vilken av dem jag steg upp ;)

Samma rutiner som igår....några timmar ledig på dagen i Stockholm, men inte så många att jag hann iland :(

Några roliga grejer som skådat mitt öga under dagen...

Allsång på Skansen ;)


...ser så fram emot Nielsen som dragare!! :)

Fågelbad på däck...

..och så hade vi räddningsövning idag, intressant att vara åskådare!

Före
Efter

Domhär rymmer verkligen 25 personer, men tekniken borde man verkligen göra något åt, det är absolut för avancerat för att göra det tillräckligt snabbt!

Inte så mycke matbilder idag ;) och nu anländer vi till Mariehamn. Imorgon ringer min väckarklocka först kl. 8 :) Ska vara med på kalla sidan med förrätter och efterrätter resten av arbetsveckan.


Ha det gott, det har jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar