måndag 4 maj 2015

Trettiofemte...

Vakna till hetta men inte klart solsken, som det var lovat...hållit sig runt 30 grader hela långa dagen!!

Gick ner till centrum och beslöt mig för att idag skall det bli shopping, det är min sista lediga dag då butikerna är öppna!! Hjälp, vart har tiden rusat iväg?!

Hmmm, jag och shopping har ju aldrig riktigt gått hand i hand, jag är mer eller mindre tvingad att göra det ibland...därför packade jag för säkerhets skull även strandväskan med, ifall vädret ändrar ;)

Kom hem mitt i dagen utan shoppingkassar :( var helt slut och utled. Fixa lite lunch, vilade och sedan gjorde jag ett nytt försök, men nu i det stora shoppingcentret Ballonti.
Tro det eller ej, nu är jag ägare till en jättestor kass fylld med grejer!

Det var allt för idag, imorgon är det jobb åter och hoppeligen några bilder också :)

Ha det gott, det har vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar