måndag 6 april 2015

Sjunde dagen....

Blev en lång PW i det vackra och varma vädret.
Kunde ju inte låta bli att ta en bild igen, det är ju så otroligt fint!







Här är våren verkligen i full gång och det har hänt en hel del i naturen på denhär veckan.

Efter länken var det snabba ryck att fixa "picknik-korgen" som även utrustades med nästa bok i ordningen.
Fort ut i den fina parken för att läsa och njuta medan man hinner!




Jag fördrev 4 timmar i parken! Vad annat ska man göra då man inte har något jobb utan har "pakkoloma" ;) ?

Våran fd rumskompis hade ledig dag så hon har varit på besök hos oss i Portugalete och vi har alla ätit middag tillsammans ikväll.

8.4.öppna Aizian och då skall jag på presentation, sedan börjar jag hoppeligen jobba 9.4, om  jag inte råkar börja med ledig dag, väntar sååååå......

Ja, så innan dess får ni nöja er med mina egna "hemma-matbilder", liknande denhär ovan ;)....och ni som känner mig vet ju att dethär med picknik hör till mina favoritgöromål!! Bland det bästa jag vet :)

Ha det gott!


6 kommentarer:

  1. Du verkar ju ha det alldeles ljuvligt, men lite semester är du ju värd, men hur var det med inlämningsuppgifterna ? :) Annars verkar du ha det riktigt gott gotti gott gott ! Det är roligt att följa dina dagar på ditt äventyr ! Ha det så bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gun-Britt! Det är verkligen helt superfint här :) Jo, mina inlämningsuppgifter gick det inte så bra med, svårt att hitta wifi och så kan man ju inte sätta alla sina studerande pengar till internet medan man är här ;) På nästa praktikplats torde jag ha nät så det räcker och blir över.... Jag har det gott, hoppas du också har det finemang! Hörs!

      Radera
  2. Så otrolig fint, här hos Lotta var de 18 gr i morse i solen. �� Gitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det låter ju riktigt skönt! Här har dom nu lovat fint väder några dagar framöver men annars kan det vissa dagar dra ihop sig till regnväder på nolltid.

      Radera
  3. Hej ser underbart ut och tiden går fort så njut av all upplevelse, kanske du kan ta oss med dit nångång och vara guide ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, du har så rätt! Jag försöker verkligen njuta av varenda minut som går :) Hade ju hoppats på besök men självklart ska jag komma och guida, här finns massor att se. Även för barn finns här parker i mängder, "lillis" skulle nog haft kul ;) Här i Portugalete finns även en vattenpark, men den är ännu inte öppen....Hälsa!

      Radera