tisdag 28 april 2015

Tjugåttonde...en försenad...


Vakna i San Sebastian till halvmulet någorlunda varmt väder, i alla fall uppehåll :)

Gick iväg mot biluthyrningen, och råkade gå förbi en sådanhär "lekis"-vägg



Sedan blev det bilåkas för hela slanten! Först några varv runt San Sebastian då vi gärna ville se stan i lite bättre väder än vad gårdagen bjöd på.
Oj, ni anar inte vilka fantastiska vyer vi samlat på oss under dagen! 
Här kommer några glimtar...








...och vad kul att köra bil efter fyra veckors paus :)

Vi har kört sammanlagt 200 km på 8,5 timmar, med endast en lunchpaus, så ni kan tänka er hurdana vägar vi åkt på - bl a i denhär stilen :)

Dethär är nog inte riktigt något för oss cykelsemestrare ;)

Det har fotograferats i mängder och sedan plockade jag ut några enstaka bilder mitt i natten när vi kom hem...
När jag skulle ladda upp sidan till min blogg så hade mitt internet återigen tagit slut, blir alltså att skaffa en tredje prepaid imorgon!

Ha det gott, det har vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar